NAZWA | OPIS | WYMAGANIA | ILOŚĆ POZIOMÓW | RASY |
Człowiek czynu | Dodaje 1 punkt akcji | ZR 5 Poziom 12 | 2 | Wszystkie |
Przypływ adrenaliny | Zyskujesz +1 do siły, gdy stracisz ponad połowę punktów wytrzymałości | SI poniżej 9 Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Oriętacja | Uzyskujesz informacje o PW i broni przeciwnika | PE 5 Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Naginanie zasad | Następnym razem gdy będziesz wybierać profit to bedziesz mógł wybierwć z pośrud wsztstkich dostępnych dla twojej rasy | SZ 6 Poziom 16 | 1 | Wszystkie |
Lepsze trafienia krytyczne | Zyskujesz premię +20% w tabeli trafień krytycznych | PE 6 ZR 4 SZ 6 Poziom 9 | 1 | Nie dla Mutantów |
Mistrz blefu | Potrafisz wykręcić się sianem gdy ktość przyłapie cię na kradzieży | CH 3 Poziom 8 | 1 | Wszystkie |
Żelazna czaszka | Spada ryzyko ogłuszenia spada pierw o 50%, następnie o 25% | SI poniżej 9 Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Bonsai | Wychodowałeś sobie na głowie drzewko owocowe | Sztuka przetrwania 50% Nauka 40% Poziom 12 | 1 | Tylko Ghule |
Dodatkowe ataki - walka wręcz | Ataki w walce wręcz kosztuję cię o PA mniej | ZR 6 Poziom 15 | 1 | Wszystkie |
Dodatkowe obrażenia - walka wręcz | Zadajesz o 15% większe obrażenia | SI 6 ZR 6 Poziom 3 | 3 | Wszystkie |
Dodatkowy ruch | Za każdy punkt akcji przesuwsz się o 20% dalej | ZR 5 Poziom 6 | 2 | Wszystkie |
Dodatkowe obrażenia - strzelanie | Strzelajšc zadajesz o 15% większe obrażenia | SZ 6 Zr 6 Poziom 6 | 2 | Wszystkie |
Zwiększona szybkostrzelność | Każdy strzał kosztuje cię o 1 PA mniej | PE 6 IN 6 ZR 7 Poziom 15 | 1 | Wszystkie |
Oparcie | Otrzymujesz +2 do siły gdy strzelasz z broni ciężkiej w pozycji stojšcej | Broń ciężka 60% WT 5
Poziom 4 | 1 | Wszystkie |
Wbrew zasadom | Następny profit będziesz mógł wybrać z całej listy niezależnie od rasy | SZ 6 Poziom 20 | 1 | Wszystkie |
Lizus | Otrzymujesz awans | Ch 5 IN 6
Poziom 2 | 1 | Wszystkie |
Kolos | Zystujesz 2 razy więcej PW | SI 7 WT 5
Poziom 8 | 1 | Tylko Szpony Smierci |
Rozrost nowotworów | Zyskujesz +2 do tempa leczenia | SI poniżej 7 Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Zrozumienie | Po przeczytaniu ksišżki zyskujesz o połowę więcej punktów umiejętności | IN 6 Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Szalony saper | Po nieudanej próbie rozbrojenia ładunku nie nastšpi jego eksplozja | IN 6 Pułapki 60% Poziom 9 | 1 | Nie dla zwierzšt |
Śmiercionośne zmysy | Zyskujesz +2 do percepcji w ciemności i +25% do wykrywania skradajšcych się wrogów | IN 5 Poziom 4 | 1 | Tylko Szpony Śmierci |
Saper | Materiały wybuchowe wybuchajš zawsze po określonym czasie a ponadto zadajš większe obrażenia | ZR 4 Pułapki 75% Poziom 9 | 1 | Wszystkie |
Twardziel | Kiedy twoje PW spadnš poniżej 20%, zyskujesz +10% do odporności | WT 6 Pierwsza pomoc 40% Poziom 2 | 1 | Wszystkie |
Łaska boska | Jakaś siła wyrzszaz zjakiegoś powodu polubiła Cię | ZR 5 Poziom 9 | 1 | Wszystkie |
Unik | Zyskujesz +5 do Klasy Pancerza | ZR 6 Poziom 9 | 1 | Wszystkie |
Pijany pistrz | Pod wpływem alkochlu bijesz się o 20% lepiej | Walka wręcz 60% Poziom 3 | 1 | Nie dla robotów |
Wykształcenie | Daje Ci 2 punktu uniejętności co poziom | IN 6 Poziom 6 | 3 | Wszystkie |
Odkrywca | Masz większe szanse na znależenie specjalnych miejsc i osób | Poziom 9 | 1 | Wszystkie |
Szybsze leczenie | Otrzymujesz +2 do tempa leczenia | WT 6 Poziom 3 | 3 | Wszystkie |
Gibkość | Zmieniasz pozycję 2 razy szybciej niż normalny człowiek | ZR 6 Poziom 4 | 1 | Wszystkie |
Dziecko-Kwiat | O 50% zmniejsza się szanasa uzależnienia się od chemikaliów | WT 5 Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Hazardzista | Zyskujesz +20% do Hazardu | Hazard 50% Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Zwiętszenie siły | Zyskujsz +1 do siły | Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Zwiętszenie percepcji | Zyskujsz +1 do percepcji | Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Zwiętszenie wytrzymałości | Zyskujsz +1 do wytrzymałości | Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Zwiętszenie charyzmy | Zyskujsz +1 do charyzmy | Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Zwiętszenie inteligencji | Zyskujsz +1 do inteligencji | Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Zwiętszenie zręczności | Zyskujsz +1 do zręczności | Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Zwiętszenie szczęścia | Zyskujsz +1 do szczęścia | Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Duch | W ciemnościach twoje skradanie rośnie o 20% | Skradanie 60% Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Działonowy | Zyskujesz +10% do celności jeśli strzelasz z pojazdu w ruch | ZR 6 Broń palna 40% Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Nieszkodliwy | Zyskujesz +10% do skradania się | Kradzież 50% Poziom 6 | 1 | Nie dla Szponów Śmierci |
Uzdrowiciel | Zwiększa o 4-10 ilość obrażeń wyleczonych przy korzystaniu z umiejętności Doktor lub Pierwsza pomoc | ZR 6 PE 7 IN 5 Pierwsza pomos 40% Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Miotacz | Dodaje +2 do siły pod względem określania zasięgu broni rzuanej | Siła poniżej 9 Poziom 6 | 3 | Wszystkie |
Tu i teraz | Zdabywasz następny poziom | Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Bitewne blizny | Zyskujesz +15% do wszystkich odporności, z wyjštkiem odporności na ogień | WT 6 Poziom 10 | 1 | Tylko Szpony Śmierci |
Padanie | Otrzymujesz połowe obrażeńod wybuchów i innych ataków obszarowych | ZR 6 Poziom 4 | 1 | Wszystkie |
Unik w zwarciu | Jeśli masz wolne oba miejsca na przedmioty to, każdy niewykożystany punkt akcji dodaje 2 zamiast 1, do twojej klasy pancerza, a ponadto 1/12 Twojej umiejętności walki wręcz | Walka wręcz 75% Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Ciężka stopa | Jeśli siedzisz za kółkiem, zyskujesz 25% do prędkości | PE 6 ZR 6 Pilot 60% Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Przywódca | Każdy członek odziału pod Twoim wpływem otrzymuje +1 do PE i +5 do Klasy Pancerza | CH 6 Poziom 4 | 1 | Nie dla zwierzšt |
Dawca życia | Co poziom otrzymujesz dodatkowe 4 PŻ | WT 4 Poziom 12 | 2 | Wszystkie |
Lekki chód | Zmniejsza o połowę ryzyko uruchomienia pułapki | ZR 5 SZ 5 Poziom 9 | 1 | Wszystkie |
Znajomość anatomi | Otrzymujesz +10% do umiejętności Lekarz oraz zadajesz +5 obrażeń intotš żywym | Lekarz 60% Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Samotnik | Dostajesz +10% do wszystkich rzutów jeśli znajdujesz się poza wpływem członków zoddziału | CH poniżej 5 Stuka przetrwania 40% Poziom 4 | 1 | Wszystkie |
Mistrz złodzieji | Zyskujesz +15% do Kradzieży i Otwierania | Kradzież 50% Otwieranie 50% Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Mistrz handlu | Otrzymujesz 25% rabatu przy zakupach | CH 7 Handel 75% Poziom 12 | 1 | Nie dla zwierzšt |
Medyk | Dostajesz premię +10% do Pierwszej Pomocy i Lekarza | Pierwsza Pomoc lub Lekarz 40% Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Trzfienia krytyczne | Zwiększa o 5% szansę na trafienie krytyczne | SZ 6 Poziom 6 | 3 | Nie dla Mutantów |
Złota ršczka | Otrzymujesz +10% do Nauki i Naprawy | Maprawa lub Nauka 40% Poziom 12 | 1 | Nie dla zwierzšt |
Mutacja | Mażesz zmienić jednš z cech na innš | Poziom 9 | 1 | Wszystkie |
Negocjator | Zyskujesz +20% do Handlowania | Handel 70% Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Chomik | Sprawnie upychasz swoje wyposażenie. Dzięki temu profitowi mażesz zabrać jeszcze parę drobiazgów | Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Wędrowiec | Czas poruszania się po mapie świata zostaje zmniejszony o 25% | WT 6 Sztuka przetrwania 40% Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Kieszonkowiec | Ignorujesz modyfikatory za rozmiar i ustawienie względem celu | ZR 8 Kradzież 80% Poziom 15 | 1 | Wszystkie |
Psychtyczny | Efekty Psycho zostajš podwojone a czas efektów ubocznych trwa dwa razy krucej | WT 5 Poziom 8 | 1 | Tylko Mutanci |
Piromaniak | Miotaczem ognia i innš broniš ognistš zadajesz większe obrażenia | Broń ciężka 75% Poziom 9 | 1 | Wszystkie |
Szybkie kieszenie | Koszt czynności w ekwipunku zostaje zmniejszony o połowę | ZR 5 Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Szybkie wstawanie | szybko wstajesz dy ktoś cię przewróci | ZR 5 Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Dziecię radu | Promieniowanie uzdrawia cię, ale jego efetky nawarstwiajš się normalnie | WT 6 Poziom 3 | 1 | Tylko Ghule |
Odporność na promieniowanie | Twoja odporność na promieniowanie zwiększa się o 15% | WT 6 IN 4 Poziom 6 | 2 | Nie dla Ghuli |
Tropiciel | Zyskujesz 15% do Sztuki Przetrwania. Łatwiej omijasz losowe spotkania, a spotkania specjalne sš częstsze | PE 6 Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Wojownik autostrady | Nie otrzymujesz żadnych negatywnych modyfikatorów jeśli strzelasz i prowadzisz jakiś pojazd | IN 6 Pilot 60% Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Sprzedawca | Zyskujesz +20% do Handlowania | Handel 50% Poziom 6 | 1 | Nie dla zwierzšt |
Zwiadowca | Poruszajšc się po mapie świata odkrywasz o jeden kwadrat więcej, ponad to masz zwiększonš szansę na specjalne spotkania | PE 7 Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Strzelec wyborowy | Otrzymujesz +2 do Percepcji pod względem określania modyfikatorów za odległość | PE 7 IN 6 Poziom 9 | 1 | Wszystkie |
Cicha śmierć | Jeśli się skradasz i trafisz w walce wręcz wroga w plecy to zadajesz podwójne obrażenia | ZR 10 Sktadanie sie 80% Walka wręcz 80% Poziom 9 | 1 | Wszystkie |
Ciche bieganie | Możesz biec i skradać się | ZR 6 Skradanie się 50% Poziom 6 | 1 | Wszystkie |
Zabójca | Każde trafienie w walne wręcz jest trafieniem krytycznym | SI 8 ZR 8 Walka wręcz 80% Poziom 24 | 1 | Wszystkie |
Pożeracz węży | Otrzymujesz +25% do odporności na trucizny | Wt 3 Poziom 6 | 2 | Wszystkie |
Snajper | Każde trafienie z broni strzelajšcej staje się trafieniem krytycznym, jeśli zdasz test na szczęście | Pe 8 ZR 8 Broń palna 80% Poziom 24 | 1 | Wszystkie |
Stat! | Koszt urzycia umiejętności Pierwsza pomoc i Lekarz spada o 2 PA | Zr 6 Lekarz 50% Pierwsza Pomoc 75% Poziom 3 | 2 | Wszystkie |
Pewna ręka | Strzelanie seriami kosztuje cię o 1 PA mniej | SI 6 Poziom 4 | 1 | Tylko Mutanci |
Kamienny mur | Turdno Cię przewrucić w czasie walki | SI 6 Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Silne plecy | Możesz nosić dodatkowe 25 kilogramów | SI 6 WT 6 Poziom 3 | 3 | Wszystkie |
Kaskader | Po eksplozji otrzymujesz o 25% mniejsze obrażenia | SI 6 Wt 6 ZR 6> Poziom 6 | 1 | Nie dla zwierzšt |
Sztuka przetrwania | Otrzymujesz premię +25%do Sztuki Przetrwania | WT 6 IN 6 Stuka przetrwania 40% Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Pojętny uczeń | Otrzymujesz o 5% więcej doświadczenia | IN 4 Poziom 3 | 3 | Wszystkie |
Główna umiejętność | Możesz wybrać dodatkowę Głównš Umiejętnoość | Poziom 12 | 1 | Wszystkie |
Szpon strachu | Wszystkie ataki bez brani zatruwajš przeciwnika | SI 6 Walka wręcz 60% Poziom 12 | 1 | Tylko Szpony |
Gracz zespołowy | Dostajesz +10% do wszystkich rzutów, jeśli znajdujesz się pod wpływen innych członków oddziału | CH 4 Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Złodziej | Otrzymujesz +10% do Otwierania, Skradanie się, Kradzieży i Pułapek | Poziom 3 | 1 | Wszystkie |
Twarda skóra | Zyskujesz +15 do klasy pancerza i +10% do wszystkich odporności | WT powyżej 8 Poziom 12 | 1 | Tylko Mutanci |
Odporność | Otrzymujesz +10% do obólnej odporności | WT 6 SZ 6 Poziom 3 | 3 | Wszystkie |
Szczur tunelowy | Czołgajšc się poruszasz się z takš prędkościš jakbyś szedł | ZR 6 Poziom 8 | 1 | Wszystkie |
Droga owocu | Gdy zjedasz owoc spotykajš cię dziwne i przyjemne żeczy | CH 6 Poziom 6 | 1 | Nie dla Zwierzšt |
Używanie broni | Otrzymujesz +3 do siły pod względem określania czy możesz używać broni | SI ponożej 7 ZR 5 Poziom 12 | 1 | Nie dla Zwierzšt |